torstai 27. helmikuuta 2014

Ai kauhia

Istun töissä koneen takana ja Jarkko tuossa edessä koettaa kouluttaa. Ja minä vaan bloggaan. En nimittäin voi olla bloggaamatta, avasin eilen kirjeen Poliisilita.

Satanen sakkoa siitä välädyksestä yössä. Poliisin mukaan siinä oli kasikympin rajoitus, minä seuraan yleensä aina rajoitusmerkkejä ja ajoin satasen rajoituksen mukaan. Kiltti poliisisetä väitti rajoituksen olleen kasikymppiä ja minä olin ajanut 99 km/h, vakionopeudensäätimen mukaan meidän autolla 113 km/h (poliisi vähentänee lukemastaan kolme, kuulemma). No ainakin tietää, että jos on satasen rajoitus, voi laittaa säätimeen 110 km/h. Tosin kalliiksi tuli tuokin testi. Harrastukset maksavat...

Rajoitusten mukaan, sataa, ajoin omasta mielestäni, tietty polliisi oikeessa on ja oli kasikymppiä, vaikka minä edelleen olen sitä mieltä, että siinä oli satanen. Pöh. Kaurapuurolinjalle siis.


1 kommentti:

  1. Itsekin sain tänä talvena peltipoliisilta ensimmäisen ylinopeussakkoni ikinä. Kaikki tosin ovat hämmästelleet hyvää tuuriani! Ja melkoisen kirkas välähdys se oli, herkempi olisi vaikka voinut ojaan ajaa :-)

    VastaaPoista