torstai 26. tammikuuta 2012

Koukussa taas

Tunnustus,
olen koukussa, taas:


Tässä puikkopakkini pursuilee,
koukut ovat ihan piilossa.
Takaa näkyy vähäsen osa kierrätysideologiaani,
leikkaan aina kartonkipakkaukset muistilapuiksi,
niitä sitten seikkaileekin ympäri taloa :)


Aion osallistua
Ystävänpäivän sytomyssykampanjaan.
Olen koukunnut muutamia myssyjä ja
langat olen ostanut,
minulla kun ei tuollaisia
kutittamattomia lankoja
juurikaan ole marinoituna,
villasukkaosastolla tärppäisi paremmin :)
Piti siis hankkiutua lankaostoksille.
Ei helppo juttu.
Käsityöliikkeillä täällä meillä päin
näyttää olevan tapana
pitää ovensa suljettuna lauantaisin.
Ja minä kun teen aamusta iltaan töitä,
mikä siis neuvoksi?
Verkkokauppa, totta kai.

Muun muassa täältä tein ostoksia:


Tätä tarraa postin täti ihasteli,
hänen mukaansa "aivan ihana nimi yritykselle".
Ostin minä jotain muutakin kun myssylankoja...
Ihan vähän vaan...

Talven tuiverruksessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti